C++

Nauči programirati u najmoćnijem jeziku industrije igara!


Gdje je sve C++ i što sve mogu napraviti s tim programskim jezikom?

S tehničke strane i pričajući o igrama, C++ se stvarno nalazi svugdje

Poznati operativni sustavi poput Linuxa, Max OS X i Windowsa koriste C ili C++.
Skoro svaka Blizzardova igra, bila ona Diablo, StarCraft ili World of Warcraft koristi C++!

AAA naslovi igara rađeni uz pomoć Unreal Enginea imaju u sebi C++, samim time i naslovi iz Valvea (Half-Life, Counter-Strike...) i CryEnginea. Većina konzolaških igara koristi taj jezik, izuzev nekih indie arkadnih naslova. Mnogi od njih imaju dodatne skriptne jezike unutar koda da obave određene poslove, no C++ obavlja sve ostale osnovne poslove.

Više o samom C++ programskom jeziku i njegovoj snazi u razvoju video igara pročitaj u ovom blogu!

Tečaj programiranja u C++ programskom jeziku namijenjen je svima koji žele:

  • Pristupiti industriji neovisno o iskustvu u programiranju
  • Razviti vještine programiranja u C++ programskom jeziku i malo zagrebati „ispod haube“
  • Praktičan rad i savjete prilagođene svakom individualnom polazniku
  • Učiti i razvijati se pod vodstvom profesionalnog C++ programera s iskustvom u izradi igara

Pogledajte kratki video predavača o tečaju!

Snaga C++ u razvoju video igara

C++ programski jezik daje veću kontrolu, optimizira i gura hardware do njegovih granica. Kada želimo hibridan pristup u programiranju, recimo da ćete možda s Java i C# brže programirati određene stvari, kod optimizacije ćete „spustiti“ kod na C++ razinu.

Da pojednostavimo, snaga leži najviše u brzini, podrški za mnoge napredne biblioteke kodova, uz više izravniji prijevod prema procesoru, što je jedan od glavnih razloga zašto se koristi u programiranju igara

Još uvijek si u nedoumici i pitatš se "zašto baš trebam naučiti C++ programski jezik"? Vjerujemo da će ti onda ovaj blog pomoći! 

Što ćeš naučiti?

  • ​Koristiti Microsoft Visual Studio
  • Osnove arhitekture računala
  • Osnove programiranja u C++-u
  • Objektno-orijentirani pristup u dizajnu softvera
  • Koristiti dobre programerske prakse
  • Upoznati se s osnovnim komponentama game enginea/frameworka
  • Pristup dizajnu softvera za više platformi
  • Organizirati kôd u više datoteka
  • Samostalno izraditi igru manjeg opsega

STRUKTURA TEČAJA

  • Grupna predavanja i praktični rad u Machini [80 sati]
  • Samostalne vježbe kod kuće ili u Machini [80h]

Online predavanja

Ukoliko ne možeš biti fizički prisutan na predavanju ali ipak želiš usvojiti novu vještinu ili poboljšati vještine koje već imaš, možeš nam se priključiti i putem live streama (prijenos u živo iz učionice putem Skypea) koji ti omogućuje praćenje predavanja uživo iz udobnosti vlastitog doma uz mogućnost interakcije s predavačem i ostalim polaznicima. 

Uz to svako predavanje se i snima pa ga možeš odgledati i naknadno!

Neovisno da li tečaj pohađaš u učionici ili online imaš pravo na individualne konzultacije s predavačem kako bi smo bili sigurni da ćeš dobiti kvalitetno znanje i odgovore koji ti nedostaju, bez puno potrebe za Googlanjem :)

Iako ne radimo razliku između praćenja tečaja u učionici ili online, jer je vrijednost u znanju a ono je jednako za sve, cijena online tečaja je sada 20% niža s obzirom da niste u mogućnosti koristiti našu opremu.

Kroz rad u malim grupama cilj predavača je da svaki polaznik savlada osnove programiranja u C++-u. Polaznika će se postupno uvoditi u C++ uz pomoć konkretnih primjera iz svijeta igara. Naglasak se stavlja na primjenu C++-a na razvoj igara, razumijevanje osnovnih koncepata programiranja i korištenje dobrih programerskih praksi pri rješavanju problema.

Tečaj je podijeljen na dva dijela

  • U prvom dijelu polaznici stječu elementarna znanja potrebna za samostalni razvoj igre manjeg opsega
  • U drugom dijelu tečaja svaki polaznik će u sklopu samostalnih vježbi raditi na igri manjeg opsega.

Na predavanjima drugog dijela tečaja, izlaže se napredniji dio gradiva i diskutira se napredak pri samostalnoj izradi igre.

ZAVRŠNI RAD

Završni rad je igra manjeg opsega koju polaznik započinje samostalno raditi u drugom dijelu tečaja. Napredak, postignuća, probleme i nejasnoće nastale tokom samostalnog rada, polaznik može prodiskutirati s predavačem u predodređeno vrijeme. Tijekom rada na završnom projektu predavač ti je na raspolaganju za konzultacije, a Machina ti pruža prostor za rad!

NAKON TEČAJA

  • Pomažemo ti u pronalaženju posla
  • Savjetujemo i usmjeravamo u usnovanju vlastitog studija putem programa inkubacije

Ukoliko želiš još dodatnih informacija, kontaktiraj nas na mail machina@machina.hr i dogovori razgovor u kojem ćemo zajedno porazgovarati što i gdje možeš kasnije sa stečenim znanjem!

Prijavi se!