Vijesti


630024 4e06

Primjena Unreal Enginea i render proces

Napredak računalne grafike u proteklih deset godina je uistinu impresivan, no još uvijek nismo dostigli razinu foto realizma gdje bi ljudsko oko teško prepoznalo da li je nešto stvarnost ili virtualno. Razlog tome nije nedostatak ljudske vještine već osnovne snage računala – procesora i grafičke kartice.


Unreal-vs-unity-featured

I ja konja za trku imam: UNITY 5 vs UNREAL ENGINE 4 vs C++

Jedna od najčešćih nedoumica budućih programera u svijetu izrade videoigara jest: Koji engine bi bio najbolji za moju videoigru?


16244923 10100535278750900 194950005 o

Par novosti u Machinu stiže, pomozi nam i ispuni anketu niže!

Molimo te da izvojiš 2 minute vremena i odgovoriš na našu anonimnu kratku anketu koja će nam pomoći da i mi pomognemo tebi!


Nintendo music

Audio produkcija: što, zašto, kako?

Od početka ljudske civilizacije do danas glazba je neizostavna poslastica naših života. Uz glazbu se veselimo, tugujemo i procesiramo informacije. Pomaže nam u učenju, olakšava stres i uzdiže duh. Iako smo u posljednjih nekoliko desetljeća uvelike tehnološki napredovali, ni sami još uvijek nismo svjesni utjecaja glazbe na naš život. No, u ovom tekstu se nećemo pozabaviti temom utjecaja glazbe, već kako ona nastaje, koji su segmenti glazbene produkcije i tko sve sudjeluje u nastajanju iste.


Dcf722204324abeeb16a5a5a99377b5c

Pričaj mi priču i napiši video igru

Pripovijedanje je jedan od najslobodnijih i najkreativnijih smjerova game developmenta koji igračima dopušta interaktivno sudjelovanje u priči za razliku od filma i knjiga gdje priču konzumiramo pasivno. Nauči kako preoblikovati svoju ideju u dobru priču te savladaj stvaranje vjerodostojnih likova i pisanje dijaloga!


Indie expo

Što ste sve propustili na Reboot Infogameru?

Predstavili smo sve sa čime se Machina intenzivno bavila u posljednje vrijeme; inkubacijom, stručnom praksom, uvođenjem livestreama edukacijskih programa i predstavljanjem naših indie timova iz inkubacije.


Job Board


Machina Logo
Machina - 2D animator

​Tražimo 2D animatora za rad na našoj igri Bite and Blob u suradnji sa animatorom u našem timu.


Logo artbully
Art bully productions - 3D Game Artist

Our clients include Activison, Crystal Dynamics, Sony, Valve, ID, Crystal Dynamics, Crytek, Digital Extremes and more.


Svi poslovi

Kalendar


Newsletter